Зовнішнє тестування: питання та відповіді; причини та наслід
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-02-21, 1:20 PM | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Постійно чую:нікому не зрозуміла система тестування. Навіщо вона? Це суцільний жах. Навіть, бачила питання і вимоги до Президента: скасуйте це божевілля! Чула інтерв'ю декана поважного ВНЗ і дуже престижного факультету: що тести не замінять живого спілкування. Мовляв, є талановиті діти, які не вміють висловити свою думку. Від батьків чула таке: бідна дитина буде мати стрес, буде писати серед незнайомих вчителів, які не підтримають... Що скажете? :) |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
эльвира |
Дата: Вівторок, 2009-04-21, 8:18 PM | Повідомлення # 16 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
|
А я, наприклад, спочатку - вважала, що ЗНО недоречно. Цього року, коли ми вже й не другий рік "проходимо" це питання, - начебто вже звикли. Для нашої величезної, двозмінної загальноосвітньої школи - як й для багатьох інших - ЗНО - це відсутність необхідності "відбіру" кращих учнів до гімназій та ліцеїв: підготовка до ЗНО залежить саме від ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПОСЛУГ, а не від ПРЕСТИЖНОЇ НАЗВИ ЗАКЛАДУ. Тому, ми не "загубимо" наших кращих учнів після 4-го або 7-го класу. Разом з тим, є недоліки в цій системі. Перша - це перевірка другого та третьєго рівнів тестів: вона залежить від фахового рівня вчителя. А вчителі, що перевіряють результати - з інших областей: тому, результати перевірки залежать від певних методичних вимог, які визначені в даній області. Ви мені всі вкажете, що є державні методичні вимоги та поради: я цілком з цим згодна. Але багато залежить від методиста науково - методичного центру міста, від співпраці вчителів школи, шкіл . Тому, грунтовність та якість оформлення робіт стосовно рівнів, де важлива не лише правильність самої відповіді, має індивідуальний підхід до ЗАГАЛЬНОЇ кількості балів. Другий недолік - це незрозуміла доречність державної підсумкової атестації. Одиниці учнів не збираються вступати до ВНЗ. Чому вже, якщо є ЗНО, не зупинитись на ньому? Звичайно, зросте кількість учасників ЗНО, - але не настільки забагато, щоб цю проблему не вирішити. Додано (2009-04-21, 8:18 Pm) --------------------------------------------- А вот стосовно "стресу" - то, на мою думку, психологічний стан учасника ЗНО більш "врівноважений" . Він має лише відповідати, тому, хвилювання, звичайно, залишаються - але саме стосовно застосування власніх знань. Немає хвилювання щодо спілкування з незнайомим екзаменатором, коли дійсно здатна дитина може залишитись такою, яка "не сподобалась", а тому, "не все правильно відповіла". Чи не відбувалися такі випадки при вступу неодноразово? Під час перевірки результатів тестування ЗНО така проблема усувається сама по собі... |
Ельвіра Ніколенко УНЗ-08-Б-1
|
|
| |
Наталія |
Дата: П`ятниця, 2009-06-26, 1:38 AM | Повідомлення # 17 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
|
Система незалежного зовнішнього оцінювання якраз і покликана зробити вибір на користь розумного, а не багатого. За 3 роки процедура зовнішнього оцінювання значно покращилася, змінилося ставлення вчителів, випускників до результатів тестування. І все було б гаразд ........ як би сьогодні тестування не стало об’єктом політичних дебатів. А з гіркого досвіду вже відомо, що якщо до доброї справи трохи замішати політики, то провал забезпечений. Яскравий приклад Євро - 2012... |
|
|
| |
yanell47 |
Дата: Вівторок, 2009-06-30, 1:24 AM | Повідомлення # 18 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 20
Статус: Offline
|
(Я відповідаю вдруге ті ж самі слова, так як одночасно, це- моя практична робота, а я минулого разу регеструвалась самостійно, без вказання групи, крім того, зробила помилку , яку виправити неможливо. ) А я, наприклад, спочатку - вважала, що ЗНО недоречно. Цього року, коли ми вже й не другий рік "проходимо" це питання, - начебто вже звикли. Для нашої величезної, двозмінної загальноосвітньої школи - як й для багатьох інших - ЗНО - це відсутність необхідності "відбіру" кращих учнів до гімназій та ліцеїв: підготовка до ЗНО залежить саме від ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПОСЛУГ, а не від ПРЕСТИЖНОЇ НАЗВИ ЗАКЛАДУ. Тому, ми не "загубимо" наших кращих учнів після 4-го або 7-го класу. Разом з тим, є недоліки в цій системі. Перша - це перевірка другого та третьєго рівнів тестів: вона залежить від фахового рівня вчителя. А вчителі, що перевіряють результати - з інших областей: тому, результати перевірки залежать від певних методичних вимог, які визначені в даній області. Ви мені всі вкажете, що є державні методичні вимоги та поради: я цілком з цим згодна. Але багато залежить від методиста науково - методичного центру міста, від співпраці вчителів школи, шкіл . Тому, грунтовність та якість оформлення робіт стосовно рівнів, де важлива не лише правильність самої відповіді, має індивідуальний підхід до ЗАГАЛЬНОЇ кількості балів. Другий недолік - це незрозуміла доречність державної підсумкової атестації. Одиниці учнів не збираються вступати до ВНЗ. Чому вже, якщо є ЗНО, не зупинитись на ньому? Звичайно, зросте кількість учасників ЗНО, - але не настільки забагато, щоб цю проблему не вирішити. Додано (2009-04-21, 8:18 Pm) --------------------------------------------- А вот стосовно "стресу" - то, на мою думку, психологічний стан учасника ЗНО більш "врівноважений" . Він має лише відповідати, тому, хвилювання, звичайно, залишаються - але саме стосовно застосування власніх знань. Немає хвилювання щодо спілкування з незнайомим екзаменатором, коли дійсно здатна дитина може залишитись такою, яка "не сподобалась", а тому, "не все правильно відповіла". Чи не відбувалися такі випадки при вступу неодноразово? Під час перевірки результатів тестування ЗНО така проблема усувається сама по собі... |
Ельвіра Ніколенко
|
|
| |
Natusik |
Дата: Середа, 2009-07-15, 9:22 PM | Повідомлення # 19 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
|
Ідея ЗНО - прекрасна.Є багато прикладів, коли випускники сільської місцевості отримують найвищі бали за результатами тестування і стають студентами ВУЗів. Однак докорінно слід міняти технологію проведення ЗНО. Маю на увазі, у першу чергу, доїзд дітей із віддалених шкіл до райцентру, а то й до обласного. По друге, рівень завдань (особливо предметів фізико-математичного циклу) далеко виходть за межі програмового матеріалу. Можливо, варто вивчити досвід колег у Польщі, Естонії ....., де випускники складають тести в стінах рідних навчальних закладів? |
Реєстрацію проходить Мельнікова Наталія, студентка групи УНЗ-08-Б-3
|
|
| |
pedrada |
Дата: Вівторок, 2009-07-21, 7:59 AM | Повідомлення # 20 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (Natusik) Можливо, варто вивчити досвід колег у Польщі, Естонії ....., де випускники складають тести в стінах рідних навчальних закладів? smile Вважаю це недоцільним по двом причинам: 1. Наш рівень корупції. Коли підказку чи просто підкладання виконаного завдання за учня не вважається корупцією. 2. Підкладання чи підказка не вважається за шахрайство, хоча вусіх країнах, у тому числі і названих Вами це вважається шахрайством. статті на цю тему: Чому наші діти вчаться шахраювати саме в школі? Як пов'язані шпори з криміналом? |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
pedrada |
Дата: Вівторок, 2009-07-21, 8:01 AM | Повідомлення # 21 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (Natusik) По друге, рівень завдань (особливо предметів фізико-математичного циклу) далеко виходть за межі програмового матеріалу. Думаю, що скоріш за все це наші методи в школі треба переглянути. Питання, про які Ви говорите, мають творчий характер. А саме творчого, імпровізації та вміння відстояти свою думку в школі не вистачає. Не встигають за кількістю репродуктиву, що вимагається від учнів. А фізико-математичного циклу не вимагається розв'язати всі завдання від всіх учнів. Вони розраховані на спеціалізовані школи. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
pedrada |
Дата: Вівторок, 2009-07-21, 8:14 AM | Повідомлення # 22 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (boris) Ціни на цьго річні сертифікати 3000 не наших гривень. Пропозиції в інтернеті. В тому році коштувало на половину дешевше. Що Ви не кажіть, але учень якому подарували 4 бали, привозе сертифікат з оцінкою 8...... Хто на ВЛАСНІ ОЧІ бачив того, хто купив сертифікат чи відповіді? Чи є такі чи всі чули що знайомий брата двоюрідного шуріна на власні очі чув що хтось там купив. Це не свідчення. Quote (boris) учень якому подарували 4 бали, привозе сертифікат з оцінкою 8.. А може школі і треба замислитися над системою вимог до учнів та критеріями оцінювання? |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
pedrada |
Дата: Вівторок, 2009-07-21, 8:18 AM | Повідомлення # 23 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Сьогодні з'явився коментар від Павла на сторінці: Простий тест на те, яку схему освіти вибрати для реформ? Quote Випускники ВУЗів при Радянському Союзі користувалися попитом за кордоном, а тепер кількість ВУЗів збільшилася, програма стала складнішою в школах, а ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ НЕ МАЄ!!! Виникає питання: навіщо 12-річна школа, ЗНО(яке до речі ВУЗи переклали на плечі школи)???? У Вас, Павле, відчувається ностальгія по радянському минулому освіти. Але саме радянською переважно освіта і залишається. Саме тому вона і є відсталою, відносно світової і не дає кваліфікованих фахівців, бо виховує людей, спрямованих на епоху індустріалізації. Епоха індустріалізації минула 25 років тому, коли з'явилися комп'ютери та мережа. ЛЮДЯМ ПОТРІБНІ ТЕПЕР зовсім інші знання та вміння! А ми що? І досі цього не розуміємо? Виходить - ні, тому що продовжуємо впихувати в них стільки непотрібних знань, замість вкрай потрібних умінь! Стосовно ЗНО: це єдиний спосіб уникнути корупції при вступі у виші. Це визнана система у всьому світі! Цивілізовані країни тільки так контролюють школи і виші при вступі дітей. Ніхто ні на кого не перекладав. Нормальна цивілізована система. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
yanell47 |
Дата: Вівторок, 2009-07-21, 11:17 AM | Повідомлення # 24 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 20
Статус: Offline
|
Ще хочу додати до своїх слів (було вище) про ЗНО - що іноді все залежить від комісій, які складають та перевіряють завдання. Цього року, наприклад, на мій погляд, завдання з математики взагалі не містили поглибленого рівня (як, до речи, у порівнянні з минулим роком - і з фізики). Тому, діти здали цей предмет на належному рівні. Але - ми не знаємо: які самі вимоги висувала коміся, яка перевіряла. Наприклад, один вчитель - звертає увагу на логічність думок та теоретичність обгрунтування. Інший знизить пів бали за "гарність оформлення" - в результаті чого може цих пів бали не вистачити до високого або до достатнього рівня для зарахування в школі. Що стосується ЗНО з української мови та літеатури або історії - тут вже взагалі може вплинути суб'єктивизм - а він, на жаль, в нашій країні існує ( я маю на увазі - відношення деяких мешканців одних областей до інших). Наприклад: з нашого півдня Украіни повезли контейнери у Львівську область. Звичайно, наші діти вживають слова та словосполучення, які відрізняються від інших, щодо історії - можуть міркувати по - іншому. Де гарантія, що не було знижено бали за відповідь або викладення думок, які "не сподобались ? Да, є й апелляції. Але - хто перевірить: чи дійсно вона проведена якісно? Крім того - для нашої країни, яка знаходиться в кризовому стані - НАЩО такі вкладання коштів для перевозу контейнерів по всій теріторії? Невже не можна перевірку робіт робити ближче? Те ж саме стосується й "незалежних осіб" - яких командирують на великі відстані, а потім - оплачують за державні кошти. І останнє: спокійно можно було б проводити ЗНО протягом червня - щоб не страждали всі школи, де проводиться ЗНО, не приходилося потім надолужувати програму( в наших школах, як звісно - і без ЗНО є причини надолуження - обов'язково є карантин, велика кількість свят...) . |
Ельвіра Ніколенко
|
|
| |
alena_kom |
Дата: Неділя, 2009-08-02, 4:43 PM | Повідомлення # 25 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 16
Статус: Offline
|
Хочу поділитись своїм досвідом перевірки робіт з математики ЗНО. Вимоги до перевірки робіт ЄДИНІ для всієї України. Я є членом комісії з першого року впровадження ЗНО. Одну роботу перевіряють два екзаменатора, а в разі розбіжності в дію вступає третій. То ж об'єктивність оцінювання достатньо висока. І схеми оцінювання робіт дуже детально розписані. А розбіжності як правило незначні, і ті вирішуються старшим екзаменатор. І позиція перевіряючих це бік учня, а не навпаки, як часто буває на вступних у вузі. оригінальні розвязки достойно оцінюються, якщо вони вірні. А за виправлення доречі бали не знімаються. Так що перевірка будьте впевнені на достатньо високому рівні. |
Олена Комаренко, група УНЗ-08-Б1
|
|
| |
larisa_mp71 |
Дата: Середа, 2009-08-26, 10:50 PM | Повідомлення # 26 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 12
Статус: Offline
|
На мою думку ідея ЗНО є вдалою, хоча не відпрацьована система та і в специфіку завдань потрібно внести зміни. Окрім цього потрібен час для того, щоб змінити психологію дітей та їх батьків. Впершу чергу БАТЬКІВ. Рік тому моя власна дитина закінчувала школу: досить важко було на початку 10-го класу переконати батьків, що ЗНО буде та купити місця у вузах або сертифікати буде неможливо. Порушень у процедурі перевірки завдань та видачі сертифікатів бути не може, це виключено. Інша справа,що хто шукає підпільні ходи - то й подає неправдиву інформацію. |
|
|
| |
stef |
Дата: Четвер, 2009-08-27, 5:24 PM | Повідомлення # 27 |
Давно тут
Група: Проверенные
Повідомлень: 40
Статус: Offline
|
Я, чесно кажучи, в цьому році шукала можливість купити сертифікат. Просто заради цікавості. Розмов було багато, що, нібито і купити можна і вчителю тисячу долярів дати, вчитель розв'яже і дасть учню розв'язки і багато іншого. Але мені знайти не вдалося і кого питала - ніхто не бачив на власні очі того, хто купив собі сертифікат чи таку собі послугу. |
Стефанія Б, директор прикарпатської школи випускниця п.Олени 2007 року
|
|
| |
Lyubimtchik24 |
Дата: Понеділок, 2009-08-31, 1:40 PM | Повідомлення # 28 |
Зачепився
Група: Проверенные
Повідомлень: 39
Статус: Offline
|
Доброго дня, шановні відвідувачі сайту! Радий долучитися до вашої дискусії про ЗНО. Скажу таке: 1. Що можна було судити її, обговорювати, вносити якісь рекомендації - треба бути хоча б дотичним доцієї системи. 2. ЗНО - це моя робота. Тому я її знає "із середини". сам бачу недоліки. Але НАЙГОЛОВНІШИЙ НЕДОЛІК ЦІЄЇ СИСТЕМИ - ГЛУХОТА ЛЮДЕЙ І НЕБАЖАННЯ ВНИКНУТИ У СУТЬ, ВОЛОДІННЯ ІНФОРМАЦІЄЮ ПОВЕРХНЕВО І НА РІВНІ "МІСЦЕВОГО САРАФАННОГО РАДІО". 3. За цією системою майбутнє освіти. ПРИНАЙМІ, ТАК ПОКАЗУЄ МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД. ЦІЙ СИСТЕМІ ВИПОВНИЛОСЬ 150... ПОВАЖНА ЦИФРА, ВОНА ПРО ЩОСЬ-ТАКИ ГОВОРИТЬ... 4. За бажання можна знищити будь-які благі наміри та починання... було б бажання. Якщо Украна піде на це (у чому я дуже сумніваюсь !!!), то реакція міжнародної спільноти буде однозначна. 5. Діти занадто поважних магнатів здобувають освіту за кордоном, їм ЗНО - ... нецікаве. 6. Людей з Українського центру оцінювання якості освіти та й з інших РЦОЯО знаю ОСОБИСТО. СУМНІВАТИСЯ В ЇХНЬОМУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМІ ТА ІНШИХ ЯКОСТЯХ НЕ ВАРТО. Не судіть по собі про інших - це дуже погана риса. Посперечайтесь зі мною, будь ласка. |
|
|
| |
stef |
Дата: Понеділок, 2009-08-31, 2:14 PM | Повідомлення # 29 |
Давно тут
Група: Проверенные
Повідомлень: 40
Статус: Offline
|
Дякую, пане Любимчику! (це Ви самі себе так назвали!) Саме так я і думала. Інтуїтивно. Саме тому завжди сперечаюся з тими, хто сумнівається в цій системі. Все ж наскільки добре, що ми тут маємо можливість спілкуватися! |
Стефанія Б, директор прикарпатської школи випускниця п.Олени 2007 року
|
|
| |
pedrada |
Дата: Понеділок, 2009-08-31, 2:22 PM | Повідомлення # 30 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Пане Lyubimtchik24, !! Що скажете щодо питання пані Ельвіри: Quote Що стосується ЗНО з української мови та літеатури або історії - тут вже взагалі може вплинути суб'єктивизм - а він, на жаль, в нашій країні існує ( я маю на увазі - відношення деяких мешканців одних областей до інших). Наприклад: з нашого півдня Украіни повезли контейнери у Львівську область. Звичайно, наші діти вживають слова та словосполучення, які відрізняються від інших, щодо історії - можуть міркувати по - іншому. Де гарантія, що не було знижено бали за відповідь або викладення думок, які "не сподобались ? Власне я, по характеру роботи дуже багато подорожую Україною. Багато спілкуюся саме з освітянами. Моя суб'єктивна думка: на заході України вкрай рідко (я не зустрічала серед освітян) є нетерпимість в бік сходу та півдня України. (На півдні, нажаль, зустрічала. ) Вони дуже гостинно кличуть всіх до себе: приїжджайте, подивіться! Тому власне я не думаю, що львівські педагоги будуть упереджено перевіряти роботи півдня та сходу України. Власне, як і навпаки, на сході в півдні України щодо западенців. Я переконана, що педагоги взагалі в жодному разі НЕ будуть опускатися до зведення політичних рахунків із дітьми. Але це мої припущення. Досвіду та прикладів не маю. що скажете, пане Lyubimtchik24, ?? |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
Украинская Баннерная
Сеть
|
|