| irina857 |
Дата: Субота, 2009-09-05, 4:27 PM | Повідомлення # 1 |
Завітав
Група: Проверенные
Повідомлень: 5
Статус: Offline
|
Соціальні зміни в суспільстві та активне реформування системи української освіти призвели до значних змін у сучасній професійній діяльності вчителя. Зокрема, більшість педагогів орієнтовано сьогодні на максимальне збільшення свого навчального навантаження, що, як правило, призводить до інтелектуальних і фізичних перевантажень, до зниження професійного інтересу до інноваційної та експериментальної діяльності. В зв’язку з цим у вчителів немає зацікавленості в системі підвищення кваліфікації, але педагог, як і кожен фахівець, потребує постійного вдосконалення професійної майстерності. Хрестоматійний вислів К.Д. Ушинського про те, що вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться. Підвищення кваліфікації педагога сьогодні - основна ланка перебудови всієї системи освіти. Формування майстерності вчителя, підвищення його кваліфікації ще має багато недоліків, серед яких не останнє місце посідають застарілі зміст, методи й форми роботи. Не можна сформувати професіонала на проблемах, далеких від його роботи, пасивними репродуктивними методами. Час вимагає створення нової системи підготовки та перепідготовки вчителя на наукових засадах, з опорою на досягнення психолого-педагогічної науки, соціології, фізіології, передового досвіду. Науковий підхід до формування майстерності вчителя має допомогти педагогові уникнути багатьох помилок, повторень відомих шляхів. Проблема вчителя , його професіоналізму, світоглядної культури, духовно-морального обличчя – одна з найактуальніших у педагогіці й філософії освіти. А як Ви, вважаєте, в чому актуальність цієї проблеми і як вирішити питання підвищення професіоналізму вчителів і роботи голів методичних обєднань, якщо їх робота матеріально не заохочена, а на ентузіазмі педагоги втомилися працювати? |
студентка групи УНЗ - 08- Б - 1 Романченко Ірина
|
|
|
| |
| svetik7772008 |
Дата: Субота, 2009-09-19, 10:19 PM | Повідомлення # 2 |
Завітав
Група: Проверенные
Повідомлень: 9
Статус: Offline
|
| Професійна успішність значною мірою залежить від ставлення особи до праці взагалі, відношення до своєї професійної діяльності. Саме відношення особи до різних аспектів професійної діяльності конкретно втілюється в мотивах діяльності. Слово „професіоналізм" походить від слова „професія". Вже навіть на цьому рівні визначення етимології слова з'ясовується, що воно вказує на певний рівень спеціалізації людини у роботі за обраним фахом.Професіоналізм слід розуміти не просто як певний високий рівень знань, вмінь і результатів людини у даній галузі діяльності, а як певну си¬стемну організацію свідомості, психіки людини, яка включає стійкі різнорівневі особливості даної людини. |
Светлана Лавриненко УНЗ-Б1
|
|
|
| |
| Terra |
Дата: Середа, 2009-10-21, 9:30 PM | Повідомлення # 3 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 13
Статус: Offline
|
Есть предложение просто поделиться тем, как поставлена научно-методическая работа в Вашей школе, а не рассуждать о том, что Слово „професіоналізм" походить від слова „професія". Вже навіть на цьому рівні визначення етимології слова з'ясовується, що воно вказує на певний рівень спеціалізації людини Как реально проводится эта работа? |
|
|
|
| |
| pedrada |
Дата: Четвер, 2009-10-22, 10:40 PM | Повідомлення # 4 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
| Слово работа походить від слова "раб". Про це багато говориться. Я з цим згодна |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
|
| |