Я думаю, що людина, яка вчить інших просто зобов'язаний в першу чергу навчити себе. Коли я вибирала своєму синові няню, перше питання. яке задавала: хто Ваші діти? Як вони навчаються? Ким стали?
Бо я не підтримую прислів'я: "Сапожник без сапог" , пам'ятаєте?
Оскільки він виробляє чоботи, то його власні ноги - рекомендація його роботи.
Якщо він не може знайти часу для виготовлення чобіт собі - він погано планує. В такому разі теж не замовлю у нього.
Де гарантія, що я отримаю чоботи вчасно, а не весною, коли вже вони не потрібні?
Якщо у няні діти - істерики, лінтяї та нероби - він ПОГАНИЙ ВИХОВАТЕЛЬ.
Я не віддам їй дитину на виховання.
Якщо вчитель іноземної мови не може прослухати новини на мові, яку викладає - я не піду до нього вчити мову.
Якщо вчитель не може навчити себе користуватися основним інструментом сьогодення - великі сумніви, що він може навчити мене хочаб чомусь.
Можливо, занадто емоційно і категорично виглядає, але:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Cухий підсумок:
1. Необхідність володіння вчителем та, особливо, менеджера освіти сьогодні є вкрай необхідним.
Це визнають всі педагоги, судячи з повідомлень тих, хто присутній тут.
2. Необхідність знаходитися на пульсі змін в суспільному житті сучасному педагогові просто необхідно.
Це теж визнають всі.
3. Як до діла? На ділі - менеджери та вчителя роблять усе, щоб уникнути роботи над собою. Навіть, коли за їх навчання платить бюджет (маю на увазі свій факультет).
Протиріччя. Розуміння не спонукає до дії.
Причин можна назвати багато. У мене є колекція причин, зібрана за роки роботи.
Там вже 398 пунктів.
Але учні і батьки НЕ ХОЧУТЬ слухати причини.
Їхнє життя не буде проходити без комп'ютера, інформації та потреби навчання.
А ми навчаємо їх старими методами, готуючи до післявчорашнього дня.
І діти і батьки це прекрасно розуміють!