Про чиновників, ступінь інформатизації педагогів та інше...
| |
pedrada |
Дата: П`ятниця, 2009-03-13, 7:17 AM | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Тема є продовженням розмови, що почалася на сторінці учнів і батьків: http://pedrada.at.ua/forum/20-10-1 Quote 2. Привлечь больше ресурсов сюда - людей из мин образования, специалистов и т.п., чтобы форум стал разносторонне информативным. Прошу висловлюватися, якщо є що сказати |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 5:45 PM | Повідомлення # 16 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Все розуміння причин небажання підвищувати кваліфікацію НЕ ВИПРАВДОВУЄ їх! Я саме це хотіла підкреслити, коли говорила про поблажливість до них. Я підкреслюю, що виправдовування низькою зарплатнею не можуть бути прийняті, оскільки вони відповідають за майбутнє покоління. Так же як мені зовсім було б не цікаво які причини зумовили неякісне лікування мене чи моїх близьких. Оце я й хотіла підкреслити. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
[neron] |
Дата: Субота, 2009-03-21, 5:48 PM | Повідомлення # 17 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Статус: Offline
|
Quote Так же як мені зовсім було б не цікаво які причини зумовили неякісне лікування мене чи моїх близьких. тогда выход один - разогнать всех к чертям)))) |
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 6:18 PM | Повідомлення # 18 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Ну не треба так категорично, пане neron! Розігнати завжди легше ніж виправити ситуацію. Я за те, щоб міри та правила більш чіткішими та вимагати їх виконання було більш чіткішим, особливо у питанні підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Ви якось сказали: чиновники погублять Україну. Я б сказала: не чиновники, а повна відсутність в них хоч якогось рівня кваліфікації, яка замінюється вимогою поважати посаду тільки за посаду. А все починається з низу. З найдрібнішого фахівця. ну так воно і мало б бути: вибираємо кращих із кращих! І врешті решт усунути це може тільки споживач, коли вимагатиме якісних послуг. А споживач освітніх послуг - учні та їхні батьки - вже сміються над відсталістю вчителів. А вчителі і директори шкіл, які приїжджають підвищувати кваліфікацію в інститут - сміються (сама чула) над тим, наскільки відстали програми і викладачі Хіба не ганьба? Щодо методів впливу - треба вчителів переконувати. Треба ввести пункт атестації, де вимога знання ІКТ буде займати все більш вагоме значення. Ну хоча б на шкільному рівні |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
stef |
Дата: Субота, 2009-03-21, 6:23 PM | Повідомлення # 19 |
Давно тут
Група: Проверенные
Повідомлень: 40
Статус: Offline
|
Думаю, що коріння проблеми саме в тому, що самі вчителі не дотримуються ніяких правил. Вчать вчитися учнів, а не вміють вчитися самі. |
Стефанія Б, директор прикарпатської школи випускниця п.Олени 2007 року
|
|
| |
[neron] |
Дата: Субота, 2009-03-21, 6:34 PM | Повідомлення # 20 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Статус: Offline
|
у нас в стране все делается через одно место, поэтому аттестации еще ждать долго придется))) |
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 6:38 PM | Повідомлення # 21 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (|neron|) у нас в стране все делается через одно место, поэтому аттестации еще ждать долго придется))) Як раз мова йдеться про введення такої норми атестації на рівні школи. Школа вправі це ввести. І тоді вчителя втратять свої кваліфікації. А сидіти та чекати від дяді чи тьоті рішення питання - загубити ще одне покоління. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
boris |
Дата: Субота, 2009-03-21, 6:40 PM | Повідомлення # 22 |
Трохи затримався
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Offline
|
Чому така зневага до вчителів? |
Повідомлення відредаговано boris - Субота, 2009-03-21, 6:50 PM
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 7:06 PM | Повідомлення # 23 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (boris) Чому така зневага до вчителів? Це не зневага! Шановний boris!! Це лише констатація того, що ми намагаємося втримати методи 20-річної давнини на сучасних дітях! Невже це можливо? Не можливо! А старі методи полягають у тому, що вчителі працюють як магнітофони: відтворюють уроки, що зроблені 20 років тому. або написані кимось в книжці. Уроки переважно лекційні, інтерактивні технології не впроваджуються. А замість підвищення кваліфікації реальної, а не для галочки (в ОІППО), сили та винахідливість витрачаються на пошук виправдовувань. За таких умов відставання освіти буде лише прискорюватися. Та суспільство врешті вибухне: ну не можна ж вічно тремтіти перед учнеплющниками? Та і батьки ще мають "м'язову" пам'ять та часто просто бояться шкрабів. Але все частіше вони вже відстоюють права дітей. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 7:08 PM | Повідомлення # 24 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
І знов: це не стосується тих вчителів, які є творчими, опановують нові технології та застосовують їх в педагогічній практиці |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
boris |
Дата: Субота, 2009-03-21, 7:09 PM | Повідомлення # 25 |
Трохи затримався
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Offline
|
Та хочуть вчителі вчитись. Проблема все ж в чиновниках. Кого посилають на конференції, на курси, на семінари? Тільки знайомих. Кого ставлять методистами. інспекторами? Тільки знайомих. ( Нехай навіть людина нічого не тямить, але чиясь чи чийсь сват, брат, кум...) А в скільки (грошей), шановні керівники, обходяться вчителям перевірки, семінари? (Це коли до школи наїзжають гості.) Хочите щоб учителі працювали по новому. Я за. Більше двох років шукаю спонсорів, щоб обладнати кабінет, щоб на уроці давати дітям більше матеріальу, використовувати навчальні програми, інтернет, створювати свої роботи. Де ті спонсори. Та ніхто нічого не дає, скільки не проси. А от зауваження що парти пофарбовані фарбою не того відтінку, це будьласка. Скільки принижень ( для мене особисти) упросити батьків якось допомогти з ремонтом. Ще. Чому робота вчителя оцінюється кількістю переможців олімпіад? Можна працювати з парою трійкою учнів і все добре. Головне щоб були переможці. А якщо пробуєш навчити всіх, то це.... . У нас проводиться атестація і проводиться на такому рівні про який колеги з інших районів навіть не здогадуються. |
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 7:49 PM | Повідомлення # 26 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (boris) Та хочуть вчителі вчитись. І хто завадить мені вчитися, якщо я хочу вчитися? Невже вчителю для цього треба стати методистом, або їхати на курси? Повно дистанційних курсів, тільки треба освоїти комп'ютер. Quote (boris) Більше двох років шукаю спонсорів, Знаєте, пане Борисе, саме цим переважно і займається адміністрація шкіл у країнах із розвинутою економікою. І немає в них взагалі такої кількості методистів. Їх там взагалі немає. А найкращий методист - зовнішнє тестування Просто цьому вчитися треба. А нас не тільки не вчили. а й за часів СРСР вселили відразу на все, що стосується грошей. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
pedrada |
Дата: Субота, 2009-03-21, 7:56 PM | Повідомлення # 27 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (boris) зауваження що парти пофарбовані фарбою не того відтінку, це будьласка :D Так вони ж більше ні в чому не розбираються! Це не може бути довго. Замовник наших послуг (як би це різало слух, але це так!) вибухне. Замовник - це батьки та діти, наші учні. А коли вибухне - всі реформи дуже швидко відбудуться. І де вони потім дінуться? Все ж, я - оптиміст.  |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
boris |
Дата: Субота, 2009-03-28, 10:15 AM | Повідомлення # 28 |
Трохи затримався
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Offline
|
Звичайно багато хто працюе на відтворенні матеріала. Хтось був прийнятий на роботу по знайомству і просто в силу своїх здібностей не здатен на більше, а хтось чекає коли закінчиться уроки щоб піти заробити кошти на утримання сімї((Нормально підготуватись до уроку потрібно 1-2 години. (Придумати і зробити карточи. Розробити сценарій)) Я порахував що тільки на роздатковий(при умові його постійного використання) йде не менше 20 відсотків зарплати. А Ви знаете що впроваджувати нові технології собі дорожче. Поперше адміністрація більшості шкіл проти. Ні вони не проти вчителя чи технологій. Вони просто проти. Адже це постійні комісії, наради, перевірки, конференції, і всіх їх потрібно нагодувати, привезти і відвезт. Прицьому божки з райвідділу, обовязково вважають за потрібне дати ЦУ, або зробити зауваження. Додано (2009-03-28, 9:49 Am) --------------------------------------------- Стосовно чиновників райнонного рівня. Вважають себе божками. Особливо ті кого набрали по кумівському, сватовському методу(Читай малограмотні, закінчили ВУЗи за гроші і вдатно вийшли заміж, або одружились). Ті взагалі вважають себе непогрішими. ЦУ роздають на право і на ліво. А як не люблять критики в свою адресу....  Додано (2009-03-28, 10:15 Am) --------------------------------------------- До речі, школи тримаються в основному на тих вчителях які - А старі методи полягають у тому, що вчителі працюють як магнітофони: відтворюють уроки, що зроблені 20 років тому. або написані кимось в книжці.
До речі так працювали століттями. Толку з того що регулярно міняють підручники ( про помилики в них я мовчу) Хто такий новатор? Це талант, самородок. Талантів одиниці. Ще не забудьмо що якщо директор новатор і добрий організатор то за ним також тягнуться. До того часу, поки роботу вчителя будуть оцінювати по середньому балу учнів класу, змін в викладанні не буде. Поки вчитель буде думати де взяти гроші щоб прогодувати сімю, змін не буде. |
|
|
| |
эльвира |
Дата: Вівторок, 2009-04-21, 8:53 PM | Повідомлення # 29 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
|
Розумієте: все залежить від ОСОБИСТОСТІ вчителя. До нашого Миколаєва напочатку цього року завітав з лекціями Поташник. Скільки йому років? Вибачте, що я навожу приклад російського педагога, але з його работами знаймі всі - чи не правда? Він не розуміє: як можна не володіти компьютером. Я приведу особистий приклад: моя мама, бувший й вчитель фізики, й директор школи, - тільки другий рік як на пенсії. Нещодавно - виповнилося 71. Але й цого року вона семестр проводила уроки замість вчителя, який хворіє ( є вчителі, які не можуть себе бачити вдома - ніяк). Я це до чого? Так вот вона всі останні роки проводила уроки, застосовуючи доречно компьютер - постійно: і - предметні диски, які відомі всім, і - власні наробки - схеми, таблиці тощо. Саме тому їй не запропонували йти на пенсію тоді, коли - всі йдуть - принаймні в 60 - 65. І коли я тут читаю про "після 45" - вибачте, шановні МОЛОДІ КОЛЕГИ! Нам, які вже мають 45 - вже не буде стільки, скільки зараз Вам, але іноді є ВЕЛИКА РІЗНИЦЯ між нашою активністю та творчістю та відповідними якостями багатьох молодих "урокодавців" та управлінців. Від особистості вчителя, управлінця залежить те: чи він навчається дійсно упродовж життя, чи дає уроки та виконує сумлінно завдання щодо управління . Тоді - і результат навчання, управління, розвитку школи та освіти взагалі: хоча це й банальні фрази. |
Ельвіра Ніколенко УНЗ-08-Б-1
|
|
| |
yanell47 |
Дата: Вівторок, 2009-06-30, 1:32 AM | Повідомлення # 30 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 20
Статус: Offline
|
Вибачте, але я сама власні слова скопіювала, так як повинна ще й виконати практичну роботу, а минулого разу зареєструвалася сама, без вказання групи, а помилково внесла не ті дані про вік(не звернула увагу). Тому, одне і те саме повідомлення повіторюється. Хоча, на жаль, досі ніхто після мене на цю сторінку й не заходив... Розумієте: все залежить від ОСОБИСТОСТІ вчителя. До нашого Миколаєва напочатку цього року завітав з лекціями Поташник. Скільки йому років? Вибачте, що я навожу приклад російського педагога, але з його работами знаймі всі - чи не правда? Він не розуміє: як можна не володіти компьютером. Я приведу особистий приклад: моя мама, бувший й вчитель фізики, й директор школи, - тільки другий рік як на пенсії. Нещодавно - виповнилося 71. Але й цого року вона семестр проводила уроки замість вчителя, який хворіє ( є вчителі, які не можуть себе бачити вдома - ніяк). Я це до чого? Так вот вона всі останні роки проводила уроки, застосовуючи доречно компьютер - постійно: і - предметні диски, які відомі всім, і - власні наробки - схеми, таблиці тощо. Саме тому їй не запропонували йти на пенсію тоді, коли - всі йдуть - принаймні в 60 - 65. І коли я тут читаю про "після 45" - вибачте, шановні МОЛОДІ КОЛЕГИ! Нам, які вже мають 45 - вже не буде стільки, скільки зараз Вам, але іноді є ВЕЛИКА РІЗНИЦЯ між нашою активністю та творчістю та відповідними якостями багатьох молодих "урокодавців" та управлінців. Від особистості вчителя, управлінця залежить те: чи він навчається дійсно упродовж життя, чи дає уроки та виконує сумлінно завдання щодо управління . Тоді - і результат навчання, управління, розвитку школи та освіти взагалі: хоча це й банальні фрази. |
Ельвіра Ніколенко
|
|
| |
Украинская Баннерная
Сеть
|

 |