На сайті www.poll.at.ua , у чаті розпалилася дискусія, що була ініційована студентом під ніком tdv Привожу повністю: (перше повідомлення внизу, останнє - наверху)
Я зовсім не хотіла стільки приділяти цьому увагу.
Але ж людина ображена не по-дитячому.
Не зрозумілий спосіб виказання всіх претензій - замість питань та повідомлень - претензії в грубій формі.
Це щоб співбесідник не розслаблявся?
Гаразд, спробую довести свою думку:
1. Відпочатку претензія про "здирання грошей"
Груба форма, як на мене. Образлива. Форма першого повідомлення НЕ передбачає доброзичливої розмови.
Яке питання, така відповідь - відсилання на те, що я вже писала про такі випадки: Про підрахування грошей в чужому гаманці . Не згодні з моєю думкою - пишіть в коментарі під статею. Аргументуйте.
Поясню детальніше свою відповідь: підтримка сайту www.poll.at.ua коштує в середньому від 300 до 500 грн. в місяць. Ті 3-5 грн., що залишаються на рахунку цього сайту, після виконання вправ теми WebMoney студентами - покриває процентів 15-30, решту, як Ви здогадалися, оплачую власне я з власних коштів.
2. Пояснення своєї претензії викриває другу претензію: викладач (тобто я) нічого не робить на парах.
Моя відповідь про заочну форму навчання включала наступне:
- Із запланованих 140 годин на вивчення предмету, на очні (пари) заняття виділяється 4-6 годин.
За 6 годин пояснити всі деталі виконання вправ НЕ МОЖЛИВО.
І тим більше НЕ МОЖЛИВО пояснити це так, щоб всі запам'ятали.
Отже, якщо Ви зможете за 6 годин пояснити всі вправи та практичні та ще й так, щоб ВСІ зрозуміли і виконали - я зніму перед Вами шляпу та визнаю свою поразку, відмовлюся від наукового звання з педагогіки.
- Ефективність лекції 10% - це при тому, що не треба запам'ятовувати послідовність натискання кнопок на клавіатурі.
Власне я точно знаю, і більшість зі мною погодиться, що: якби я всі 6 годин розповідала про те, як створити скриню (демонструючи на екрані) та як користуватися програмою - ефективність була б =0.
- З іншого боку - мати у себе відеоролік - це можливість прокрутити його у себе стільки разів, скільки треба для розуміння та виконання. БІЛЬШІСТЬ студентів схвалюють такий метод.
Я вже не кажу про те, що ніколи не буває 100% присутніх студентів на заняттях.
- Якщо на парах я нічого не роблю (тільки чому в мене таке виснаження після пар, може, хвора?) - то всі визнаЮть, що я ДОСТАТНЬО роблю у міжсесійний період та для підготовки матеріалів для студентів. І це в сотні разів більше, ніж мені за це дають грошей в зарплату.
2. Наступне пояснення своєї претензії викриває третю і четверту причину:
Третя: tdv - має професію програміст.
Четверта: вся контрольна - це реклама сайту і матеріалів
На це скажу одне:
Прийшов одного разу десятикласник на урок першого класу, та потім обурено каже:
Вчительку треба звільнити або посадити!
Вона не дає на уроках ніякого навчання - байдики б'є!
Пів уроку на дошці малювала гачки та вимальовувала одну лише букву!
Хіба це навчання? Про ЩО вона казала?
Наступні пів уроку вона рекламувала прописи та буквар!
То ту сторінку відкрийте, то ту сторінку, то там подивіться, то там.
Ще й читати вголос заставляє задля реклами!
Вимагає, щоб всі писали синьою пастою ручки!
Це ж реклама! Вона ж у змові з торговцями ручок, книжок та прописів!
На їх покупку здирає гроші!
Насправді логіка тут інша: Буквар та прописи створені для підтримки навчання, хоча і коштують грошей батькам.
САЙТ створений для підтримки навчання, а не навчання створене для підтримки сайту.
Вловили?