Урокодавці. Давити чи нехай живуть?
| |
pedrada |
Дата: Вівторок, 2010-02-02, 11:31 AM | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Урокодавці. Що з ними робити? Звикли ми щось робити з людьми! Не звикли ще до того, щоб сприймати людей як є. Якщо ми - роботодавці, то ще поки не маємо позитивного ставлення, цивілізованого відношення до людей. Урокодавців треба переробляти на творчих ініціативних людей. Така думка у більшості керівників. Я думаю, що <u>урокодавці - це вчителі,</u> які мають зовсім інші плани на життя, ніж віддавати себе повністю школі.<br> <b>Це люди</b> - в яких власні особисті цілі не співпадають із цілями закладу та особисто начальника. Отже, вони дають уроки, не змінюючи їх з року в рік.<b> <i>Далі все залежить від начальника: </i></b> Прочитайте підхід тут:Урокодавці. Що з ними робити? Суто прагматично. Спробуйте такий підхід - збережете багато нервів та й робота не постраждає |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
loda |
Дата: Вівторок, 2010-02-02, 11:54 AM | Повідомлення # 2 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
|
Що означає "урокодавці" ? Ті, хто використовує розробки уроків, а часто і повністю курсів, що зроблені висококваліфікованими фахівцями? Не урокодавці - це ті, хто використовує свої? А чи вони є кращими? Мені це нагадує викладання англійської мови. За радянською системою вивчити англійську мову НЕ МОЖЛИВО! Скільки б не вчив і як би не вчився. За оксфордською - за місяць можна вже примітивно спілкуватися. За рік - спілкуватися і писати на достатньому рівні, щоб маи зв'язки за кордоном. Отже, той вчитель, що навчив спілкуватися за оксфордською системою, АЛЕ НАВЧИВ - є урокодавець, з яким треба щось робити. А той, хто за радянською системою вчить і не навчить - той творець. Так? То результат не важливий? Важливий процес? |
|
|
| |
Василь |
Дата: Вівторок, 2010-02-02, 9:32 PM | Повідомлення # 3 |
Завсідник
Група: Проверенные
Повідомлень: 73
Статус: Offline
|
Не всі можуть бути творчими людьми, не у всіх є творчий запал. На мою думку, якщо людина справляється з вимогами програми (вірніше, якщо у вчителя діти успішно засвоюють програму), то до такого вчителя не може бути претензій. Він іде додому разом з дзвінком? (Завидую...) Але, якщо в нього нема більше справ в школі, то чому б і ні? Додаткові заняття? А якщо в них нема потреби... Додаткові навантаження (гуртки, клуби за інтересами, заняття з учнівським самоврядуванням, екскурсія з дітьми) для таких людей, як вони самі висловлюються, "до лампочки"... Проте такий вчитель, на мою думку, все ж кращий, ніж той, який відбуває свої години, а результатів нема ніяких (ні позитивних, ні негативних). Навколо такого вчителя - БАЙДУЖІСТЬ, і діти поступово до такої атмосфери звикають. Краще вже негатив, це все ж емоції. Я, звичайно, трохи стилізую питання, тому що розумію, про кого йдеться. Людина не проявляє ініціативи, працює лише "від цього і до цього". Результат? Питання дуже спірне. Результат нашої роботи не виміряєш ні в кілограмах, ні в метрах. Знання дітей? Теж в наш час не актуально, знання забуваються з часом, важливіше розуміння дітьми предмета, компетентність. Любов дітей? Зацікавленість предметом? Також не виміряєш. Найчастіше, що такі пасивні вчителі вигідні адміністрації школи: вони не вимагають нічого нового, їх все влаштовує, вони не задають часто неприємних для дирекції питань, про них не чули у відділі освіти... З ними спокійніше. А творчий вчитель завжди чогось вимагає, він метушиться, він на виду в районі (тому дирекція поглядає на нього з підозрою), його не затиснеш у тісні рамки. Одним словом, з ним неспокійно. Звичайно, це узагальнена картина, винятки бувають кругом. Але, ще раз підкреслюю свою думку, якщо це добрий урокодавець, не старайтесь його змінити, він чесно в міру своїх можливостей виконує роботу. А якщо не виконує, то це вже не урокодавець, а бракороб, і до нього необхідно застосовувати заходи передбачені Кодексом законів про працю... |
|
|
| |
stefany |
Дата: Середа, 2010-02-03, 7:50 AM | Повідомлення # 4 |
Зачепився
Група: Проверенные
Повідомлень: 36
Статус: Offline
|
Я згодна! Посередність дійсно вигідна начальству. Я власне нічого не бачу поганого в урокодавцях, адже вони виконують своє ре месло. От тільки потрібно справлятися із завданням - виконувати програму та показувати результат. |
Стефанія Білик директор прикарпатської школи випускниця пані Олени 2007 р.
|
|
| |
Кум |
Дата: Понеділок, 2010-03-15, 10:23 AM | Повідомлення # 5 |
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 14
Статус: Offline
|
А хтось пробував застосувати дисциплінарні заходи до вчителя за не належне ставлення до своїх обов'язків (урокодавця)? На захист вчителя відразу стають відділ освіти, профспілка, а якщо в урокодавця є знайомий (кум, брат, сват) юрист - це марна справа. Переконався на власному досвіді. В теорії вчителя можна покарати (догана, звільнення), а на практиці... |
|
|
| |
der_natali |
Дата: Середа, 2010-03-17, 4:37 PM | Повідомлення # 6 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
|
Я сторонник творческого подхода к деятельности учителя !Творчество - неотъемлемая составляющая нашей профессии.К сожалению,таких педагогов не так уж много.Но беда современной системы образования не в этом : увы, сегодня и хороших "урокодателей" недостаточно. Некоторые не в состоянии разработать хороший традиционный урок.И таких случайных людей немало.Нужно подходить к решению проблемы комплексно.Например,улучшить финансирование,разработать систему материального поощрения победителей конкурса "Учитель года".(Обидно за подругу,которая за победу в областном этапе конкурса получила реквизит из палатки одного из кандидатов в президенты.)...Творчество заразительно.Давайте создадим для этого условия ! |
|
|
| |
pedrada |
Дата: Понеділок, 2010-03-22, 11:31 PM | Повідомлення # 7 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
|
Quote (der_natali) Я сторонник творческого подхода к деятельности учителя !Творчество - неотъемлемая составляющая нашей профессии. Думаю, треба змінити такий підхід: 1. Творчих людей всього 5-10 відсотків - статистика. 2. Багато робіт, у тому числі і викладання, потребує точного виконання вже створеного алгоритму. А цього творчі люди не вміють. Це часто шкодить справі. |
Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже? А якщо скажемо - не всім подобається. Все не може подобатися всім. Олена Єльникова
|
|
| |
Украинская Баннерная
Сеть
|
|