Понеділок, 2024-04-29, 11:50 PM

Зробимо освіту лідером!

Перша незалежна всеукраїнська педрада

· RSS ·
[Останні повідомлення]·[Учасники]·[Правила педради]·[Пошук]

[ | [Реєстрація] [Вхід] <
Коментують читачі блогу інформатизації освіти

Гарячі повідомлення

Секретні безкоштовні матеріали
(тільки для групи FM)

 

Блог інформатизації освіти
(останні повідомлення з передового фронту)

 

  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: pedrada  
Форум » Загальний розділ » Загальні питання вітчизняної системи освіти » Урокодавці. Давити чи нехай живуть?

Урокодавці. Давити чи нехай живуть?
pedrada Дата: Вівторок, 2010-02-02, 11:31 AM | Повідомлення # 1
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline

Урокодавці. Що з ними робити?
Звикли ми щось робити з людьми! Не звикли ще до того, щоб сприймати
людей як є.
Якщо ми - роботодавці, то ще поки не маємо позитивного ставлення,
цивілізованого відношення до людей.
Урокодавців треба переробляти на творчих ініціативних людей.
Така думка у більшості керівників.
Я думаю, що <u>урокодавці - це вчителі,</u> які мають зовсім інші плани на
життя, ніж віддавати себе повністю школі.<br>
<b>Це люди</b> - в яких власні особисті цілі не співпадають із цілями закладу
та особисто начальника. Отже, вони дають уроки, не змінюючи їх з року в
рік.<b>
<i>Далі все залежить від начальника: </i></b>
Прочитайте підхід тут:Урокодавці. Що з ними робити?

Суто прагматично.
Спробуйте такий підхід - збережете багато нервів та й робота не постраждає



Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже?
А якщо скажемо - не всім подобається.
Все не може подобатися всім.

Олена Єльникова

 

loda Дата: Вівторок, 2010-02-02, 11:54 AM | Повідомлення # 2
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Що означає "урокодавці" ?
Ті, хто використовує розробки уроків, а часто і повністю курсів, що зроблені висококваліфікованими фахівцями?
Не урокодавці - це ті, хто використовує свої?
А чи вони є кращими?
Мені це нагадує викладання англійської мови.
За радянською системою вивчити англійську мову НЕ МОЖЛИВО! Скільки б не вчив і як би не вчився.
За оксфордською - за місяць можна вже примітивно спілкуватися. За рік - спілкуватися і писати на достатньому рівні, щоб маи зв'язки за кордоном.
Отже, той вчитель, що навчив спілкуватися за оксфордською системою, АЛЕ НАВЧИВ - є урокодавець, з яким треба щось робити.
А той, хто за радянською системою вчить і не навчить - той творець. Так?
То результат не важливий? Важливий процес?

 

Василь Дата: Вівторок, 2010-02-02, 9:32 PM | Повідомлення # 3
Завсідник
Група: Проверенные
Повідомлень: 73
Статус: Offline
Не всі можуть бути творчими людьми, не у всіх є творчий запал.
На мою думку, якщо людина справляється з вимогами програми (вірніше, якщо у вчителя діти успішно засвоюють програму), то до такого вчителя не може бути претензій. Він іде додому разом з дзвінком? (Завидую...) Але, якщо в нього нема більше справ в школі, то чому б і ні? Додаткові заняття? А якщо в них нема потреби... Додаткові навантаження (гуртки, клуби за інтересами, заняття з учнівським самоврядуванням, екскурсія з дітьми) для таких людей, як вони самі висловлюються, "до лампочки"... Проте такий вчитель, на мою думку, все ж кращий, ніж той, який відбуває свої години, а результатів нема ніяких (ні позитивних, ні негативних). Навколо такого вчителя - БАЙДУЖІСТЬ, і діти поступово до такої атмосфери звикають. Краще вже негатив, це все ж емоції.
Я, звичайно, трохи стилізую питання, тому що розумію, про кого йдеться. Людина не проявляє ініціативи, працює лише "від цього і до цього". Результат? Питання дуже спірне. Результат нашої роботи не виміряєш ні в кілограмах, ні в метрах. Знання дітей? Теж в наш час не актуально, знання забуваються з часом, важливіше розуміння дітьми предмета, компетентність. Любов дітей? Зацікавленість предметом? Також не виміряєш. Найчастіше, що такі пасивні вчителі вигідні адміністрації школи: вони не вимагають нічого нового, їх все влаштовує, вони не задають часто неприємних для дирекції питань, про них не чули у відділі освіти... З ними спокійніше. А творчий вчитель завжди чогось вимагає, він метушиться, він на виду в районі (тому дирекція поглядає на нього з підозрою), його не затиснеш у тісні рамки. Одним словом, з ним неспокійно.
Звичайно, це узагальнена картина, винятки бувають кругом. Але, ще раз підкреслюю свою думку, якщо це добрий урокодавець, не старайтесь його змінити, він чесно в міру своїх можливостей виконує роботу. А якщо не виконує, то це вже не урокодавець, а бракороб, і до нього необхідно застосовувати заходи передбачені Кодексом законів про працю...

 

stefany Дата: Середа, 2010-02-03, 7:50 AM | Повідомлення # 4
Зачепився
Група: Проверенные
Повідомлень: 36
Статус: Offline
Я згодна! Посередність дійсно вигідна начальству.
Я власне нічого не бачу поганого в урокодавцях, адже вони виконують своє ре месло.
От тільки потрібно справлятися із завданням - виконувати програму та показувати результат.



Стефанія Білик
директор прикарпатської школи
випускниця пані Олени 2007 р.

 

Кум Дата: Понеділок, 2010-03-15, 10:23 AM | Повідомлення # 5
Трохи затримався
Група: Проверенные
Повідомлень: 14
Статус: Offline
А хтось пробував застосувати дисциплінарні заходи до вчителя за не належне ставлення до своїх обов'язків (урокодавця)?
На захист вчителя відразу стають відділ освіти, профспілка, а якщо в урокодавця є знайомий (кум, брат, сват) юрист - це марна справа. Переконався на власному досвіді.
В теорії вчителя можна покарати (догана, звільнення), а на практиці...

 

der_natali Дата: Середа, 2010-03-17, 4:37 PM | Повідомлення # 6
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Я сторонник творческого подхода к деятельности учителя !Творчество - неотъемлемая составляющая нашей профессии.К сожалению,таких педагогов не так уж много.Но беда современной системы образования не в этом : увы, сегодня и хороших "урокодателей" недостаточно. Некоторые не в состоянии разработать хороший традиционный урок.И таких случайных людей немало.Нужно подходить к решению проблемы комплексно.Например,улучшить финансирование,разработать систему материального поощрения победителей конкурса "Учитель года".(Обидно за подругу,которая за победу в областном этапе конкурса получила реквизит из палатки одного из кандидатов в президенты.)...Творчество заразительно.Давайте создадим для этого условия !

 

pedrada Дата: Понеділок, 2010-03-22, 11:31 PM | Повідомлення # 7
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
Quote (der_natali)
Я сторонник творческого подхода к деятельности учителя !Творчество - неотъемлемая составляющая нашей профессии.

Думаю, треба змінити такий підхід:
1. Творчих людей всього 5-10 відсотків - статистика.
2. Багато робіт, у тому числі і викладання, потребує точного виконання вже створеного алгоритму. А цього творчі люди не вміють. Це часто шкодить справі.



Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже?
А якщо скажемо - не всім подобається.
Все не може подобатися всім.

Олена Єльникова

 

Форум » Загальний розділ » Загальні питання вітчизняної системи освіти » Урокодавці. Давити чи нехай живуть?
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Украинская Баннерная Сеть

 

 

 Журнал

 Заработай на своем сайте

 


Зробити безкоштовний сайт з uCoz