Неділя, 2024-05-19, 3:21 PM

Зробимо освіту лідером!

Перша незалежна всеукраїнська педрада

· RSS ·
[Останні повідомлення]·[Учасники]·[Правила педради]·[Пошук]

[ | [Реєстрація] [Вхід] <
Коментують читачі блогу інформатизації освіти

Гарячі повідомлення

Секретні безкоштовні матеріали
(тільки для групи FM)

 

Блог інформатизації освіти
(останні повідомлення з передового фронту)

 

  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Модератор форуму: pedrada  
Форум » Загальний розділ » Загальні питання вітчизняної системи освіти » Відношення дітей до вчителів (Основи педагогіки)

Відношення дітей до вчителів
marusya Дата: Четвер, 2010-04-08, 6:53 PM | Повідомлення # 16
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Статус: Offline
Я вчитель, 26 років педагогічного стажу. Памятаючи себе з дитинства, мріяла стати вчителем. Одна з випуску 1983 року, хто втілила свою мрію в життя. Завжди хотіла бути схожою на тих учителів, які навчали мене. Тому не погоджуюся з думкою про модну одежу вчителя та вплив її на навчання та виховання учнів. Кожен вчитель - це інтелігент, це культурна людина, тому наврядчи ми схожі на "бомжів" навіть з невеликою зарплатнею.

 

NANA Дата: П`ятниця, 2010-04-09, 5:29 PM | Повідомлення # 17
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Статус: Offline
Діти пробачать старенький одяг, хоч і посміються десь між собою. Вони пробачать погане знання комп'ютера вчительці. Але вони пам'ятатимуть все життя неповагу до себе, образи та несправедливість. До кого ходять випускники після закінчення школи? До того, хто бачив в них людину, що має право на помилку.

 

Chernannik Дата: Субота, 2010-04-10, 10:50 PM | Повідомлення # 18
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline