Навчально-методична робота в ЗНЗ
|
|
studentka |
Дата: Понеділок, 2010-03-08, 10:47 PM | Повідомлення # 1 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
|
Інтеграція в європейський та світовий освітній простір; переосмислення ціннісних орієнтацій у психолого-педагогічній науці; пошук і впровадження інноваційних освітніх технологій; реальні зміни в життєвих стандартах, запитах, формах та правилах поведінки підростаючого покоління, психологічні процеси у його житті, трансформація суспільства, його інформаційний прогрес зумовлюють необхідність постійного поповнення й оновлення професійних знань, умінь та навичок вчителя, підвищення його кваліфікації - на вирішення цієї проблеми спрямовується система науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу. |
|
|
| |
stefany |
Дата: Вівторок, 2010-03-09, 8:15 AM | Повідомлення # 2 |
Зачепився
Група: Проверенные
Повідомлень: 36
Статус: Offline
|
Пані Студентка! це Ви з підручника списали? Це ж загальні фрази з якійсь книги, а практично? Яку тему Ви піднімаєте? Яке питання ставите? Зараз пані Олена розбомбить кожну тезу! Передчуваю! ![ok](http://s101.ucoz.net/sm/1/ok.gif) |
Стефанія Білик директор прикарпатської школи випускниця пані Олени 2007 р.
|
|
| |
Василь |
Дата: Вівторок, 2010-03-09, 9:02 PM | Повідомлення # 3 |
Завсідник
Група: Проверенные
Повідомлень: 73
Статус: Offline
|
В ЗНЗ навчально-методична робота найчастіше перетворюється в додаткову, нікому не потрібну писанину. Вчитель, який переживає за свою справу, сам знайде саме те, що йому потрібно, знайде в колег, в інтернеті, опрацює без примусу. Вчитель, якому все байдуже, в кращому випадку скачає інформацію з інтернету й подасть не опрацьовуючи. В гіршому, просто купить чи попросить в когось готову розробку. Не можна централізовано, навіть в межах школи, встановити теми і питання, важливі і цікаві для всіх вчителів. А саме однотипністю й страждає навчально-методична робота в ЗНЗ. Пережиток ленінських читань (я ще їх пам'ятаю). |
|
|
| |
Sima |
Дата: Субота, 2010-03-13, 10:47 PM | Повідомлення # 4 |
Завітав
Група: Проверенные
Повідомлень: 7
Статус: Offline
|
Трохи не згодна з паном Василем! Правильно і доречно спланована навчально-методична робота часто приносить користь і результати... Звичайно, ленінськими читаннями сьогодні нікого не зацікавиш, а провести, скажімо, роботу в інтерактивній формі, щоб учителі відчули на собі плюси і мінуси тих методів, якими вони навчають дітей, - то вже цікавіше. І дуже важливо не "переборщити" в часі: 40-45 хвилин задовольнять обидві сторони. |
Sima
|
|
| |
Василь |
Дата: Неділя, 2010-03-14, 4:32 PM | Повідомлення # 5 |
Завсідник
Група: Проверенные
Повідомлень: 73
Статус: Offline
|
Quote (Sima) 40-45 хвилин задовольнять обидві сторони Добре Вам, в нас 2,5 - 3 години. Вийдеш, а очі квадратні! |
|
|
| |
Лілі |
Дата: Вівторок, 2011-03-15, 1:07 AM | Повідомлення # 6 |
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
|
Вся навчально-методична робота в школі лежить на плечах заступника з навчально-виховної роботи і від того наскільки правильно він її спланує і організує залежить успіх розв язання поставлених перед школою завдань.Заступник-це насамперед кваліфікований методист, вчитель вчителів.Але навіть маючи багаторічний стаж, можу сказати, що ця робота-осягнути неосяжне, скільки не роби кінця не видно. |
|
|
| |