Середа, 2025-02-05, 4:41 PM

Зробимо освіту лідером!

Перша незалежна всеукраїнська педрада

· RSS ·
[Останні повідомлення]·[Учасники]·[Правила педради]·[Пошук]

[ | [Реєстрація] [Вхід] <
Коментують читачі блогу інформатизації освіти

Гарячі повідомлення

Секретні безкоштовні матеріали
(тільки для групи FM)

 

Блог інформатизації освіти
(останні повідомлення з передового фронту)

 

  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: pedrada  

Проблеми програми з російської мови
irina25 Дата: Субота, 2010-01-09, 7:19 PM | Повідомлення # 1
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Я багато років викладаю російську мову у школі.Останнім часом існує тенденція скорочення програми.Виділяється багато годин на розвиток мови ,звичайно це добре, але ж не треба забувати
про грамотність.Підручники,за якими навчаються учні не мистять в достатній кількості теоретичних знань та вправ на закріплення вивченого матеріалу
Що Ви думаєте з цього привиду та яке бачите вирішення проблеми.

 

stef Дата: Неділя, 2010-01-10, 7:37 AM | Повідомлення # 2
Давно тут
Група: Проверенные
Повідомлень: 40
Статус: Offline
Ця ж проблема є і з українською
В нас українською спілкується переважна більшість, але й українською пишуть не дуже грамотно.

Певною мірою тут винуватий комп'ютер. В усіх програмах є вбудована перевірка орфографії.
а з іншого боку - коли ці діти підуть в життя то будуть лише комп'ютери та наступить ера повальної грамотності за рахунок техніки. smile
Це жарт звичайно.

Якщо серйозно, то лише додаванням годин ситуацію не виправиш. Треба мотивація. Необхідно піднімати престиж грамотності.
Я знаю чимало учнів, які стали писати грамотно, лише тільки захотіли.

Але як це зробити поки не знаю.
Напевно, коли в класі з 30 учнями та з перевантаженими програмами ми цього не зможемо добитися



Стефанія Б, директор прикарпатської школи
випускниця п.Олени 2007 року


Повідомлення відредаговано stef - Неділя, 2010-01-10, 7:41 AM

 

pedrada Дата: Неділя, 2010-01-10, 8:37 AM | Повідомлення # 3
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
З приводу мотивації абсолютно згодна.

Мій молодший син не вчив російську мову в школі.
Я займалася з ним особисто.
Звичайно, що цих занять вкрай мало для набуття грамотного письма.

Але він взяв за мету писати грамотно, і це було найбільшим надбанням наших занять.
Зараз він пише більш грамотно, ніж багато людей з вищою освітою та досвідом роботи та російськомовних.

А навчання відбувається і зараз: в нас є домовленість. Якщо я бачу помилку у нього - я пишу йому про це і пояснюю чому так пишеться.
Другий раз він цю помилку не допускає, бо робить зусилля запам'ятати.
Спостерігаю за ним вже який рік!

Я часто замислююсь: може нам слід перебудувати взагалі підход до навчання з примусових тренінгів (більшість з них діти не знають навіщо) на мотиваційну педагогіку?
питання риторичне



Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже?
А якщо скажемо - не всім подобається.
Все не може подобатися всім.

Олена Єльникова

 

bogdan_zarubin Дата: Середа, 2016-09-28, 6:27 PM | Повідомлення # 4
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Статус: Offline
На жаль наша країна не зацікавлена в тому, щоб народ знав частину своєї мови

 

  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Украинская Баннерная Сеть

 

 

 Журнал

 Заработай на своем сайте

 


Зробити безкоштовний сайт з uCoz