Субота, 2024-05-18, 12:44 PM

Зробимо освіту лідером!

Перша незалежна всеукраїнська педрада

· RSS ·
[Останні повідомлення]·[Учасники]·[Правила педради]·[Пошук]

[ | [Реєстрація] [Вхід] <
Коментують читачі блогу інформатизації освіти

Гарячі повідомлення

Секретні безкоштовні матеріали
(тільки для групи FM)

 

Блог інформатизації освіти
(останні повідомлення з передового фронту)

 

  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: pedrada  
Форум » Загальний розділ » Загальні питання вітчизняної системи освіти » Педагогічно-комп"ютерний біль. (Хто ще нас пожаліє та поспівчуває?)

Педагогічно-комп"ютерний біль.
pedrada Дата: Понеділок, 2010-03-08, 6:44 PM | Повідомлення # 1
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
Pain Pain Pain & Oh! Pain або педагогічно-комп'ютерний біль

Написала сьогодні в блозі статтю про важке життя педагога та адміністрації шкіл.
Важко стало на душі.

Може я перебільшила? Може настрій у мене такий песимістичний?
Напишіть Вашу думку.

Стаття: Оригінал статті можна прочитати тут
Сьогоднішній адміністратор загальноосвітньої школи та простий вчитель оточені масою проблем, які мають властивість лише додаватися.

1. До головної проблеми
як адміністрація школи, так і всі педагоги, відносять хронічне невистачання часу та перевантаження. І вчитель і адміністратор загальноосвітньої школи перевантажені. Не вистачає часу на індивідуальні чи додаткові заняття з учнями, тим більше на професійне зростання чи самонавчання. Н вистачає часу на сім'ю та немає вільного часу для просто особистого життя

2. Престиж вчительської спеціальності падає, залишається все менше авторитету у учнів до вчителів. А це означає, що навчати становиться важче. Важче також знайти кваліфікованого вчителя, в разі його уходу.

Стіна нерозуміння вчителів та учнів не стає меншою. Батьки також далеко не завжди можуть порозумітися з вчителем. Вчитель перестав бути оракулом та нерушимим авторитетом. До нього перестали прислуховуватись.

3. Фінансування шкіл залишає бажати кращого (часом його взагалі немає). Отже, оновлення наочності чи іншого навчального приладдя чекати не доводиться. База застаріла, при тому, що вимоги до навчання одночасно з цим ростуть.

Вимоги до професійної компетентності вчителя також ростуть.
Все більше вимагається від вчителя, враховуючи і демократичні зміни в суспільстві і зміну часу, зростанню науково-технічного прогресу.

4. Не вистачає підручників та мале фінансування не дозволяє поповнювати шкільну бібліотеку. Про альтернативні літературні джерела чи підручники, або додаткову довідкову літературу годі думати. Щастя, якщо підручники є у кожного в класі.

5. Бюрократична система росте, кількість чиновників збільшується, кожен чиновник вважає за потрібне придумати нові звіти, папери ...

Вчитель та адміністрацією велику частину свого часу займається складанням різноманітних звітів, виписок, заповненням таблиць та щоденників, підрахунком годин і балів, переписуванням планів з дидактичної літератури до зошита...

Адміністратору ще важче: вся та кількість звітів, статистичних таблиць і паперів - лягає на його відповідальність. Головні звіти веде завуч. Таких звітів налічується до 500 на рік і робляться та заповнюються і обчислюються вони переважно вручну, займаючи багато вільного часу та виснажуючи людину.
Вся ця бюрократія вже перетворилася на цілу навалу вимог та паперової роботи, яка займає все більше часу та виснажує адміністраторів і педагогів, заважає виконувати основну роботу - навчання та виховання учнів.

6. Адміністрацію змушують використовувати комп'ютери для роботи. При цьому комп'ютерні програми, що поставляються управліннями недопрацьовані, погано суміщені одна з одною, працюють зі збоями.

Навчитися працювати з ними важко, а належної підтримки користувача ці програми не мають. Через деякий час ці програми виключаються, або потребують оновлення, а виробника вже не знайдеш, як правонаступника програми, який би потурбувався про оновлення також...

7. Вчителі фактично не використовують комп'ютер у своїй діяльності. Надрукувати роздатку чи календарні плани раз на рік -це фактично все. Іноді (переважно на відкритих уроках) використати інтерактивну дошку чи проектор для презентації. А звіти, виписки, заповнення табелів (принаймні виписки до табелів), заповнення щоденників, заповнення таблиць та підрахунок пропусків, вчитель робить вручну.

А це також віднімає час та людські сили. Можливо із-за цього все менше вчителю залишається часу на спілкування з учнями та їхніми батьками.

Що скажете, дорогі педагоги? Чи так?



Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже?
А якщо скажемо - не всім подобається.
Все не може подобатися всім.

Олена Єльникова

 

stefany Дата: Вівторок, 2010-03-09, 7:13 AM | Повідомлення # 2
Зачепився
Група: Проверенные
Повідомлень: 36
Статус: Offline
Quote (pedrada)
хронічне невистачання часу та перевантаження. І вчитель і адміністратор загальноосвітньої школи перевантажені.

ТАК, тут в точку! Іноді сваряться домашні, що я не приділяю їм стільки часу, скільки треба sad

Quote (pedrada)
При цьому комп'ютерні програми, що поставляються управліннями недопрацьовані, погано суміщені одна з одною, працюють зі збоями.

Так. Ми так вже втратили програму. Шукали підтримку - немає. А свого програміста винайняти - грошей немає.



Стефанія Білик
директор прикарпатської школи
випускниця пані Олени 2007 р.

 

Василь Дата: Вівторок, 2010-03-09, 8:39 PM | Повідомлення # 3
Завсідник
Група: Проверенные
Повідомлень: 73
Статус: Offline
По суті, вірно. Але не треба так песимістично.
Хронічне невистачання часу і використання комп'ютера в роботі - взаємопов'зано. З одного боку всі ратують за електронні варіанти підручників, звітності і т.д., а з іншого вимагається, щоб вчитель все мав надруковане в паперовому вигляді. Для чого? Мені, наприклад, електронний вигляд зручніший у всій документації: не треба сканувати, переписувати (виділив-скопіював-вставив), в будь-який момент можна внести зміни і корективи. Документи в електронному вигляді зручні для обробки (аналіз-синтез, діаграма-графік, порівняння). Але подавай в паперовому! В мене програма з фізкультури була в електронному вигляді (МОН не зволило її надрукувати, а тільки виставило на сайті), з мене цього достатньо. Для РОБОТИ мені не треба друкована програма. Але їде її величність перевірка. І ось для ПЕРЕВІРКИ я суботу вбив, щоб відформатувати програму і роздрукувати. Мені що, більше роботи не було? Так само в мене були в електронному вигляді (тільки роздруковані) журнали гурткової роботи, журнали техніки безпеки, план роботи класного керівника. Ні, для перевірки вони не підходять, повинні бути куплені (за власні гроші) форменні бланки і переписані. Я такі журнали вже 5 років веду й нічого, робота не стоїть на місці. А зараз все це переписувати! Для чого? Для ПЕРЕВІРКИ! Взагалі, паперотворчості, яка безпосередньо до навчання не має ніякого відношення, стало не просто багато, а так БАГАТО, що вчитель скоро на роботу (навіть на уроки) не матиме часу! Для розвантаження вчителя хоч би частково на перших порах хоч би урівняти в правах друковані та електронні документи, хоч би там, де це можливо! Навіщо роздруковувати, наприклад, мені конспект уроку музики, якщо я на уроці користуюся комп'ютером і електронний конспект в мене з гіперпосиланнями: друкованого я все-одно не відриваю. Для ПЕРЕВІРКИ!
Вибачте, що багато, наболіло.



Повідомлення відредаговано Василь - Вівторок, 2010-03-09, 8:42 PM

 

Sima Дата: Субота, 2010-03-13, 10:27 PM | Повідомлення # 4
Завітав
Група: Проверенные
Повідомлень: 7
Статус: Offline
Так, так і знову, на жаль, так! Дуже хотілося б не тільки обговорювати ці проблеми, а й вирішувати! Але як? Можливо, хтось має думки з цього приводу?



Sima

 

direktor Дата: Субота, 2010-03-13, 11:57 PM | Повідомлення # 5
Завітав
Група: Проверенные
Повідомлень: 6
Статус: Offline
а мне кажется даже исключить нечего!я бы еще добавила. что так как четко в наши дни (по крайней мере у нас) работает ТОЛЬКО образование.то и заставляют делать так сказать чужую работу. потому что знает начальство. что школа сделает. например. сколько времени тратим на эти гадские первичные списки-ужас, а делать их по инструкции должны советы. а мы как бы редактировать -минута, но нет.в горсовете этому некому заниматься.а школа сделает. Или надо ветеранов поздравить. в школе это мы делаем с удовольствием, но надо же и городской праздник делать.а отдел культуры зачем? а они ни так не сделают. или гоняться за прогульщиками,а отдел по делам семьи и молодежи зачем? А техника безопасности.....человек может ставку получать,но у нас этих ставок нет,зато есть директор. он же всех научит и за все ответит А метод.кабинет просто взвалил на себя функцию проверялок и только запрос-ответ. запрос-ответ. БРРР!
а как хочется простые уроки вести,вернее не простые...

 

Лапуша Дата: Вівторок, 2010-04-06, 5:43 PM | Повідомлення # 6
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Дуже і дуже згодна з Василем! Але ж не забувайте, що в нашому пострадянському Українському просторі кібернетика (читайте ІКТ) довго залишалася "служницею буржуазної науки". Консерватизм ще домінує! Нове українське суспільство ще не створило соціальне замовлення на ІКТ! Але все це є тільки проблемою часу, що швидко плине! І я впевнена, що дуже скоро ми всі з Вами будемо пишатися тим, що знаходилися біля витоків Великого Прогресу в Безмежному Просторі Освіти!

 

direktor Дата: Вівторок, 2010-04-06, 7:17 PM | Повідомлення # 7
Завітав
Група: Проверенные
Повідомлень: 6
Статус: Offline
А я хочу продолжить тему такой репликой! Считаю, что считать сегодняшнюю секретаря-дерукарку просто преступление и платить ТУ зарплату, которую платили печатая на машинке. Сегодня секретарь просто девочкой или бабулей быть не может. это умение работать с оргтехникой,это просто другой уровень работы и мне-директору очень неудобно перед человеком с высшим образованием за такое отношение со стороны государства. Некоторые учителя не владеют ПК так как это делают современные секретари. А у вас как???

 

pedrada Дата: Вівторок, 2010-04-06, 11:50 PM | Повідомлення # 8
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 293
Статус: Offline
Quote
Консерватизм ще домінує! Нове українське суспільство ще не створило соціальне замовлення на ІКТ!

Як це не створено???
А діти - це що - не суспільство?
Хіба вони не вимагають вже, аж до повної втрати авторитету вчителів, переходу навчального процесу на їхнє звичне середовище? А їхнє середовище - комп та Інтернет!



Якщо ми мовчатимемо - то хто про все це скаже?
А якщо скажемо - не всім подобається.
Все не може подобатися всім.

Олена Єльникова

 

natalisha Дата: Середа, 2010-04-07, 6:19 PM | Повідомлення # 9
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Статус: Offline
Як сказала одна дитина про сучасних дорослих: дорослі люди - горе для дітей! Мої діти так іноді сміються від моїх запитань, що стає просто жахливо. Думаю: чим же я займалась стільки років, що вони в цьому аси, а я ще ні. Багато думок, багато бажань, задумів і дуже оптимістичних, але знову таки класична фраза про те чим відрізняється оптиміст від песиміста: оптиміст - це погано проінформований песиміст.



Що не вбиває мене, то робить міцнішою!

 

vladyslavantonez Дата: Вівторок, 2023-05-09, 4:32 PM | Повідомлення # 10
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Всем привет!
Хотел бы вывести на обсуждение новый классный сайт, который я нашел по прокси.
Поэтому, в общем, если хотите купить проксиКод<a href="https://proxyline.net/">https://proxyline.net/</a>

 

on9263751 Дата: Вівторок, 2023-05-09, 7:26 PM | Повідомлення # 11
Завітав
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Offline
Слушайте, нашла еще один сайт, где можно купить прокси https://proxystores.com/ ! Подскажите, кто-то знает о нем?

 

Форум » Загальний розділ » Загальні питання вітчизняної системи освіти » Педагогічно-комп"ютерний біль. (Хто ще нас пожаліє та поспівчуває?)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Украинская Баннерная Сеть

 

 

 Журнал

 Заработай на своем сайте

 


Зробити безкоштовний сайт з uCoz